عطر مناسب کودکان

عطر مناسب کودکان

عطر مناسب کودکان باید حتما فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر برای تنفس باشد. لازم به ذکر است که خواه یا ناخواه عطر‌ها از طریق بینی یا دهان وارد بدن می گردند و وجود مواد مضر در تهیه آن ممکن است برای کودکان به واسطه حساسیت بیشتر، خطرناک باشد.

با وجود خطرات احتمالی اما همچنان کمپانی‌های زیادی در زمینه تولید عطرهای مناسب کودکان فعالیت می نمایند که البته برند‌های معتبر سعی کرده اند تا در تولید این محصولات از کمترین مقدار مواد مضر استفاده کنند. مجموعه arianazaryas هر چیزی راجب عطرهای کودکان را در اختیار شما قرار دهد.

عطر مناسب کودکان چیست ؟

عطر مناسب کودکان چیست ؟

عطر مناسب کودکان دارای روایح شاد و معطر می باشند و در بیشتر مواقع در تولید آن‌ها از روایح و نت‌های تلخ یا بسیار تند استفاده نخواهد شد. رایحه شیرین که گاهی گرم همچون شکلات داغ و گاهی هم سرد و خنک مثل یک بستنی وانیلی خوشمزه انتخاب فوق العاده برای کودکان می باشند.

با این توضیحاتی که گفته شد قادر خواهید بود تا به سادگی در میان مدل‌های متنوع از عطر و ادکلن، بهترین عطر مناسب کودکان را بیابید؛ بلازم به ذکر است که عطر مورد نظر باید نشان مخصوص کودک بودن را داشته باشد. از بهترین عطرهای مناسب برای کودکان می‌توان به موارد زیر اشاره نمائیم:

عطر مناسب کودکان با رایحه شیرین

بیشترین رایحه‌ای که برای تولید عطرهای مناسب کودکان استفاده می باشد از روایح گیاهی می باشند. کم خطر و معطر بودن این رایحه باعث محبوبیت بیش از حد آن گشته، به خصوص این که بر پایه آب و گلیسیرین تولید می گردد. این مدل از عطر‌ها رایحه معطر، لطیف، ملایم و شیرین می باشند و به واسطه داشتن خاصیت نرم‌کنندگی و رطوبت رسانی؛ در صورت برخورد با پوست نیز از خشک شدن آن جلوگیری می نماید.

عطر مناسب کودکان با رایحه گرم

استایل کودکان در فصول متنوع نیز متفاوت می شود به همین دلیل نیز نوع رایحه‌ای که برای آن‌ها استفاده می‌گردد نیز باید تغییر نماید. عطرهای گرم انتخاب ایده آل برای زمستان می باشند و در ترکیبات آن‌ها بیشتر مواقع از عصاره دانه‌های گیاهی استفاده می‌ گردد که شیرینی خاصی نیز خواهند داشت. دانه کاکائو و قهوه که رایحه فوق العاده دلچسب می باشد.

عطر مناسب کودکان با رایحه سرد

از دیگر انتخاب‌های مناسب برای عطر کودکان استفاده از رایحه خنک و سرد می باشد که از بروز حساسیت جلوگیری می‌ نماید. در بیتشر مواقع روایح سرد و خنک به دلیل معطر بودن و طراوت بیشتر کمتر آلرژی‌زا می باشند هر افشانه از این عطرها حس دل‌انگیز گاز زدن به بستنی میوه‌ای در روز گرم تابستان را به همراه خواهد داشت.

روایح میوه‌ای و گیاهی حساسیت کمتری داشته و به خاطر داشتن عطر تازه و خوشمزه به آسانی مورد توجه کودکان قرار گرفته است. در بیشتر مواقع در تولید این عطرها به شکل ظاهری شیشه نیز توجه می گردد و بیشتر برند‌ها از شخصیت‌های کارتونی برای جلب توجه کودکان استفاده می‌ نمایند.

دلایل خطرناک بودن عطر برای کودکان چه می باشد ؟

( عطر مناسب کودکان ) بخش‌های داخلی بدن کودکان به نسبت بزرگسالان از حساسیت بالایی برخوردار است مخصوصا در زمان نوزادی که دوران بسیار حساس را می‌گذرانند. در این دوره باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد که‌عدم رعایت آن‌ها موجب بروز خطرات و مشکلات جبران ناپذیر خواهد شد. استفاده از عطر یکی از مهم‌ترین نباید‌هایی است که باید در دوران نوزادی به آن توجه کرد.

کودکان زیر دوسال به عطر نیاز ندارند و استفاده از آن بدون شک برای بخش‌های تنفسی و ریه آن‌ها خطرناک است. اسپری، بادی اسپلش، عطر و ادکلن یا هر رایحه معطر شیمیایی دیگر باعث درگیر شدن بدن و ناحیه تنفسی آن‌ها خواهد شد. پس تا به اینجا متوجه شدید که هیچ گونه عطر و رایحه‌ای برای نوزادان مناسب نیست.

خب به سراغ عطر مناسب کودکان برویم که بخش کوچکی از تولیدات هر برند را به خود اختصاص داده است. با وجود حساسیت کودکان در سنین بالا ۶ سال، استفاده از عطر برای آن‌ها باید تحت شرایط خاص انجام بگیرد. از مهم‌ترین دلایل خطرناک بودن عطر برای کودکان می‌توان به بروز حساسیت‌های تنفسی و پوستی اشاره کرد. گاهی عطر‌ها به واسطه شیمیایی بودن تاثیرات منفی بر روی پوست دارند و موجب بروز آلرژی، قرمزی، کهیر و خارش می‌شوند.

در زمان خرید عطر مناسب کودکان باید به چه نکاتی دقت کرد؟
با وجود توصیه‌های عنوان شده باید گفت که وجود عطر و ادکلن در استایل افراد حتی کودکان نیز تاثیرات مثبتی دارد، همین امر سبب شده که برند‌های زیادی در زمینه با رعایت نکات ایمنی و مهم، عطر مناسب کودکان را با بهترین رواح دلنشین طراحی و تولید نمایند. البته در زمان خرید عطر مناسب کودکان باید به نکات زیادی توجه کنید

که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
از میان محصولات تولید شده برندهای معتبر خرید کنید.
برای تست کردن عطر از اسپری کردن مستقیم آن پرهیز کنید.
مطمئن شوید که ترکیبات آن ضد حساسیت و آلرژی‌های تنفسی و پوستی هستند
در زمان خرید حتما به استاندارد‌های لازم، نشان معتب و نوشته مخصوص کودکان دقت کنید
توجه به این نکات در زمان خرید عطر مناسب کودکان الزامی است و از بروز مشکلات و خطرات جدی جلوگیری می‌کند.

نکات مهم در زمان استفاده از عطر برای کودکان

( عطر مناسب کودکان ) بعد از خرید عطر مناسب کودکان و اطمینان از بی‌ضرر بودن آن برای فرزندتان بهتر می باشد به این موضوع هم دقت نمائید که عطرها حتی اگر بر اساس استانداردهای جهانی مخصوص کودکان نیز طراحی و تولید گشته اند باز هم دارای ترکیبات شیمیایی می باشند. با توجه به خطرناک بودن ترکیبات شیمیایی برای کودکان، توصیه می گردد که حتما در موقع استفاده از عطر برای آن‌ها نکات زیر را رعایت نمائید:

بهتر است تا عطر را بر روی لباس اسپری نمائید بعد از آن لباس را به تن کودک نمائید به این ترتیب نت‌های ابتدایی که شدت بوی قوی‌تر دارند باعث آزار آن‌ها نمی شوند.
از عطرها به صورت روزانه استفاده نفرمائید، ورود مواد شیمیایی به ریه آسیب‌های زیادی به همراه خواهد داشت پس باید تعداد دفعات آن در طول هفته را به ۲ الی ۳ بار کاهش بدهید.
عطر را در اتاق کودک یا میان وسایل بازی او قرار نگذارید چرا که کودکان قدرت تشخیص مضر بودن آن را نخواهند داشت و صرفا به دلیل بو و رایحه خوب عطر مدام از آن استفاده می نمایند.
بنابراین از استفاده از عطر برای کودکان از آن‌ها درخواست نکنید  که در معرض نور خورشید قرار گیرند،  چرا که در بعضی مواقع اشعه‌ها باعث بروز حساسیت‌های پوستی و سوزش آن می گردد.

جمع‌بندی درباره عطر مناسب کودکان

عطر مناسب کودکان مجموعه‌ای از روایح محدود می باشد که به هیچ وجه آلرژی‌زا نمی باشند. این عطرها انتخاب ایده آل برای کودکان بالای ۵ سال می باشند، البته می‌توان از آن برای کودکان کم سن‌تر استفاده نمائید اما به خاطر بروز حساسیت امکان دارد تا خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشند. در تولید این عطرها از ترکیبات گیاهی یا میوه‌ای استفاده می‌ گردد که عطر بسیار دل‌انگیز و خاص خواهند داشت.

لازم به ذکر است که در موقع خرید عطر مناسب کودکان حتما باید به نشان مناسب کودک و استاندارد‌های استفاده گشته در تولید عطر دقت نمائید. برای داشتن خرید امن و مطمئن پیشنهاد میکنیم محصول مورد نظر خود را در میان مدل‌های متنوع از عطرهای موجود در فروشگاه arianazaryas انتخاب و به صورت آنلاین به راحتی سفارش دهید در ضمن پیش از خرید به شما مشاوره داده خواهد شد تا بهترین عطر را برای فرزند دلبندتان انتخاب نمائید.

برای مطالعه بیشتر : آیا عطر تاریخ انقضا دارد؟

 

خیر نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *