از عطرها کجا نگهداری کنیم؟

از عطرها کجا نگهداری کنیم؟

اگر از عطرهای خود به خوبی مراقبت کنید، طول عمر و ماندگاری آنها افزایش می یابد. سوال اینجاست که عطر را کجا نگهداری کنیم؟ بهترین مکان ها برای نگهداری عطر کجاست و از چه ترفندهایی برای افزایش ماندگاری عطر و ادکلن استفاده کنیم؟ عجله نکنید، بسیاری از علاقه مندان به عطر نیز این سوالات را می پرسند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به این سؤالات مهم پاسخ دهیم.

از عطرها کجا نگهداری کنیم؟ رازی برای افزایش عمر شیشه نگهداری عطر

از عطرها کجا نگهداری کنیم؟ رازی برای افزایش عمر شیشه نگهداری عطر

عطرها را در جای خشک و تاریک نگهداری کنید
بسیاری از افراد شیشه های عطر و ادکلن خود را روی میز آرایش می گذارند و در معرض نور قرار می دهند. نور مستقیم دشمن سرسخت عطر است و از کیفیت آن می کاهد. بهترین مکان برای نگهداری عطر در یک مکان تاریک مانند کشو یا کابینت است. اگر می خواهید کیفیت عطرتان برای مدت طولانی حفظ شود و بویی شبیه روز اول داشته باشد، شیشه عطر را از محیط های روشن و مرطوب دور نگه دارید. رطوبت بر آرایش مولکولی عطر تأثیر می گذارد و ساختار شیمیایی آن را تغییر می دهد. بنابراین رنگ و بوی عطر تغییر می کند. هرچه کیفیت عطرها بالاتر باشد ماندگاری آنها بیشتر می شود. پیشنهاد می کنیم با خرید عطر اورجینال دیگر نگران کیفیت عطر و ادکلن خود نباشید.

بهترین مکان برای نگهداری عطر، جای خشک و تاریک است
شیشه عطر اصلی به خوبی از عطر محافظت می کند
بهترین مکان برای نگهداری عطر و ادکلن در شیشه ادکلن اصلی است. عطرهای اصلی اغلب از شیشه های بسیار مجلل ساخته می شوند. این بطری ها فقط تزئینی نیستند و بهترین مکان برای نگهداری عطر هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی از عطر محافظت می کنند. اکثر شرکت های عطرسازی خلاقیت زیادی در تولید شیشه های ادکلن زنانه نشان می دهند و طرح های جادویی خلق می کنند. اگر به دنبال عطر و ادکلن های شیک زنانه هستید به صفحه خرید ادکلن زنانه اصل بروید.

محیط های گرم رنگ و بوی عطر را تغییر می دهد
عطر را در دمای مناسب نگهداری کنید. دمای بالای محیط، ماهیت عطر را تغییر می دهد و بر رنگ و بوی آن تأثیر می گذارد. بهترین دما برای عطر، دمای متوسط ​​اتاق است. برخی از افراد یخچال را برای نگهداری عطر مناسب می دانند. اما این یک باور غلط است و به عطر آسیب می رساند. لازم به ذکر است عطرهای اصل نسبت به عطرهای تقلبی ماندگاری بیشتری دارند و دیرتر خراب می شوند. اگر قصد خرید عطر تلخ مردانه و زنانه یا هر نوع عطر دیگری را دارید، سایت بودیسه شاپ انتخاب عاقلانه ای است.

تکان دادن شیشه عطر ممنوع! زیرا باعث اکسیداسیون می شود
عطرها از ترکیبات شیمیایی بسیار ظریف و آسیب پذیر تشکیل شده اند. برخلاف تصور برخی افراد، تکان دادن شیشه عطر باعث بوی بهتر آن نمی شود. برعکس باعث اکسیده شدن عطر و از بین رفتن بوی اصلی آن می شود. این موضوع برای همه عطرها و ادکلن ها صادق است. به عنوان مثال، حتی ادکلن های گران قیمتی مانند ادکلن کازاموراتی زرجوف مفیستو مردانه در صورت قرار گرفتن در معرض اکسیژن هوا تغییر می کند. بنابراین هرگز قبل از استفاده عطر را تکان ندهید، مگر در موارد خاصی که روی بطری مشخص شده است.

قبل از مصرف عطر را تکان ندهید
درب ادکلن را محکم ببندید تا کمتر در معرض هوا قرار گیرد
درپوش عطر را تا زمانی که قصد استفاده از آن را ندارید، باز نکنید. هر چه عطرها و ادکلن ها در معرض اکسیژن کمتری در هوا باشند، ماندگاری بیشتری دارند. پس از استفاده حتما عطر را محکم ببندید و در جعبه قرار دهید تا تبخیر نشود. ادکلن زنانه دیوید یورمن یکی از عطرهای برند دیوید یورمن می باشد که مانند سایر عطرهای اصل و تقلبی با قرار گرفتن در معرض هوا تغییر ماهیت داده و خاصیت جذاب خود را از دست می دهد. نحوه نگهداری عطر به اصل یا تقلبی بودن محصول بستگی ندارد و در مورد همه عطرها و ادکلن ها نیز همینطور است.

برای اسپری کردن عطر از یک اپلیکاتور تمیز استفاده کنید
استفاده از اپلیکاتورها را به حداقل برسانید. این وسایل زمانی عمدتاً برای اسپری کردن عطر استفاده می شدند. اگر همچنان از این وسایل استفاده می کنید، بهتر است نوع یکبار مصرف آن را خریداری کنید تا روغن و آلودگی اضافی وارد بطری عطر نشود. در پایان قابل ذکر است که شیشه های عطر و ادکلن خود را در قفسه های پایینی قرار دهید تا از افتادن و شکستن آن ها جلوگیری شود. اگر به عطرهای تازه و تند علاقه دارید و به دنبال عطری با قیمت مناسب هستید، ابتدا قیمت ادکلن مردانه لاگوست اسنشال و سایر عطرهای مشابه را بررسی کنید سپس با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین محصول را خریداری کنید.

از عطرها کجا نگهداری کنیم؟ آیا عطرها خراب می شوند؟

از عطرها کجا نگهداری کنیم؟ آیا عطرها خراب می شوند؟

آیا عطرها خراب می شوند؟ پاسخ این پرسش “بلی” است. البته فاسد شدن عطر به این معنی نیست که مانند بسیاری از مواد دیگر پوسیده شود یا بوی آن را بدهد. اگر به خوبی از عطر خود مراقبت نکنید، می تواند رنگ آن تغییر کند و دیگر آن رایحه و ماندگاری قبلی را نداشته باشد. با رعایت نکات لازم به راحتی می توانید سال ها بدون مشاهده هیچ تغییری از عطر و ادکلن مورد علاقه خود استفاده کنید.

رنگ و بوی عطرهای خراب تغییر می کند
عطر و ادکلن های خود را در محیطی مناسب نگه دارید و از تغییر رنگ و بوی آن ها جلوگیری کنید. arianazaryas یکی از معتبرترین وب سایت های خرید عطر است که در آن می توانید انواع عطرهای زنانه و مردانه اصل را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و عطرهای متنوع خریداری کنید. ارسال تمامی محصولات از این فروشگاه اینترنتی به سراسر کشور به صورت رایگان امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد عطر و ادکلن به صفحه اصلی سایت رفته و یا با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر : عطر مناسب کودکان

خیر نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *