دکانت یا دست ریز عطر چیست؟

دکانت یا دست ریز عطر چیست؟

آیا بودجه شما برای خرید عطر مورد علاقه شما کافی نمی باشد ؟ آیا تا به حال خرید عطر را به دلیل گران بودن متوقف کرده اید؟ در‌ این‌ شرایط امکان دارد تا در انتخاب عطر مناسب خودتان سرگردان شوید و به فکر خرید یک ادکلن فیک یا تقلبی باشید. شما عزیزان با خرید دکانت عطر، قادر خواهید بود تا صاحب مقدار کمی از یک ادکلن اورجینال شوید.. با خرید یک دکانتر عطر می توانید مقدار کمی از یک ادکلن اصل در اختیار باشید. امکان داردا با خود فکر کنید که دکانت عطر چیست؟؟  پیشنهاد می کنیم دقایقی از وقت خود را به مطالب زیر اختصاص دهید تا دانش خود را در زمینه خرید دکانترهای عطر اورجینال بیشتر کنید.

عطر دکانت یا دست ریز عطر؛ نسخه‌ای ارزان‌قیمت از ادکلن‌های اصل و اورجینال می باشد

عطر دکانت یا دست ریز عطر؛ نسخه‌ای ارزان‌قیمت از ادکلن‌های اصل و اورجینال می باشد

افرادی که ادکلن اورجینال را به صورت آنلاین خریداری می کنند و با قیمت های نجومی مواجه می شوند، عموماً با دکانترهای عطر آشنا نیستند. اگر برای شما هم سوال پیش آمده که دکانت یا دست ریز عطر چیست؟ باید بگوییم که عطر یا دکانتر آنها مقدار کمی ادکلن است که در ظروف کوچکتر عرضه می شود. در واقع می توانید نمونه ای از آن را در حجم کمتری خریداری کنید و قبل از خرید عطر و ادکلن اصلی از آن استفاده کنید.

کاراف عطر و ادکلن در بسته بندی های کوچک در سایز دلخواه و تعداد آن بیش از 1 میلی لیتر به فروش می رسد. عطرها مستقیماً از بطری عطر اصلی به داخل ظروف مخصوص عطر اسپری می شوند، بدون اینکه مزاحمتی ایجاد کنند یا مواد دیگری را اضافه کنند. در نتیجه کیفیت، پخش رایحه و ماندگاری این عطرها هیچ تفاوتی با عطرهای سنگین آنها ندارد.

خرید عطر دکانت به شما این امکان را می دهد که عطرهای باکیفیت و با قیمت بالا در بازار را با قیمت مناسب به فروش برسانید. ادو تویلت ممکن است یک محصول رسمی یا مهر و موم شده در کارخانه نباشد، اما عطری که به صورت دکانتر یا اکسیر دریافت می‌کنید دقیقاً همان عطری است که در بطری‌های بزرگتر و گران‌تر فروخته می‌شود.

مزایای خرید دکانت یا دست ریز عطر چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که خرید عطر چه مزایایی دارد و چه فوایدی دارد؟ دلایل زیادی برای خرید عطر وجود دارد. خرید عطرهای اورجینال مردانه و همچنین عطرهای اورجینال زنانه با چشم بسته، بدون اطلاع و بدون آزمایش، می تواند به تجربه ای ناخوشایند تبدیل شود. بنابراین با خرید مقدار کمی عطر می توانید مدتی از استفاده از ادکلن مورد نظر لذت ببرید.

این نوع عطرها برای افرادی هم مناسب است که در مدت کوتاهی از ادکلن خسته می شوند و بوی عطرها برایشان تکرار می شود. به همین دلیل با خرید چند عطر ریز می توانید به جای یک عطر اورجینال گرانتر از چند نوع ادکلن اصل در حجم کمتر استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای این عطرها سهولت حمل و بردن چندین نوع از آنها در سفر، محل کار و جاهای دیگر است.

عطر را نمی توان به عنوان عطر روزانه و مداوم استفاده کرد. به همین دلیل، ممکن است هرگز نتوانیم از حجم 100 میلی لیتری یک ادکلن استفاده کنیم. پس چرا باید برای خرید این همه عطر پول زیادی بپردازیم؟ به این ترتیب می توانیم دکانت یا دست ریز عطر از عطر تهیه کنیم و از آن برای درخشش در جلسات رسمی، مهمانی ها و قرارهای مهم استفاده کنیم.

دکانت یا دست ریز عطر چیست؟ و چرا خرید آن مناسب است ؟

دکانت یا دست ریز عطر چیست؟ و چرا خرید آن مناسب است ؟

نحوه استفاده از عطر را یاد بگیرید
تا اینجا دست عطر را معرفی کردیم و متوجه شدید که دکانت یا دست ریز عطر چیست؟. اکنون ممکن است از خود بپرسید که چگونه از دکانترهای عطر استفاده کنیم؟ گفتیم که این عطرها به مقدار کم موجود است. بنابراین باید در هزینه ها صرفه جویی کنید و از این عطرها به میزان کمتری استفاده کنید. در واقع، دکانت  بهتر است فقط برای موقعیت های خاص یا فقط زمانی استفاده شوند که می خواهید بهترین رایحه شما به شما و اطرافیانتان برسد. از آنجایی که قیمت عطرهای ملایم مردانه یا ادکلن های زنانه در رایحه های مختلف و نسخه اصلی بالاتر است; بنابراین با خرید دکانت  تقریباً دو هفته یا بیشتر می توانید از یک عطر اصل لذت ببرید.

با زدن دو پاف از عطرهای دست ریز در طول روز، می‌توان از عطر دکانت برای یک یا دو هفته استفاده نمائید. البته این موضوع بستگی به اندازه دکانت شماهم دارد. دکانت عطرها اگر روی نبض، مو و پشت گوش استفاده شوند، ماندگاری بالاتر و پخش بوی بیشتری خواهند داشت.

استفاده از عطر و ادکلن را یاد بگیرید

نکات مهم هنگام خرید عطر دکانتر اصل; از فروشگاه با محصولات اصلی خرید کنید
حال ممکن است پس از آشنایی با عطرها برای شما هم این سوال پیش بیاید که برای خرید عطر دکانتر چه نکاتی مهم است؟ مهم ترین نکته ای که در خرید و تهیه عطر دکانتر باید به آن توجه داشته باشید این است که عطر را به مقدار کم از عطاری های معتبر و معتبر خریداری کنید. زیرا دیده ایم که عده ای در جستجوی سود با استفاده از اسانس و افزودن آن به عطر حجم آن را افزایش می دهند تا پول بیشتری به جیب بزنند. پس در هنگام خرید عطر حتما به این نکته توجه کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم برای تهیه ادکلن شب و روز به صورت دکر شده به فروشندگان خیابانی و خرده فروشان ناشناس اعتماد نکنید. هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی، توجه به نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین نظرات کاربران می تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد.

arianazaryas شاپ؛ عرضه‌کننده عطر و ادکلن اورجینال مردانه و زنانه با قیمت مناسب

فروشگاه arianazaryas.; عرضه کننده عطر و ادکلن اورجینال مردانه و زنانه با قیمت مناسب
در این مقاله سعی شده است تا اطلاعات کامل و کاملی در رابطه با پاسخ سوال دکانت یا دست ریز عطر چیست؟؟ با خرید یک دکانت عطر می توانید از مزایای بسیاری برخوردار شوید. امیدواریم این مقاله برای شما جالب و مفید بوده باشد.

اگر قصد خرید عطر و ادکلن های اورجینال مردانه و زنانه را دارید می توانید از سایت arianazaryas خرید کنید. این فروشگاه  با ارائه انواع عطرهای زنانه و مردانه با رایحه های شیرین، گرم، تند، تلخ و تازه، از شما دوستداران عطر و ادکلن حمایت می کند.

برای مظالعه بیشتر : نکاتی که هنگام خرید عطر باید بدانید

خیر نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *