عطر مناسب افراد درونگرا

عطر مناسب افراد درونگرا

عطر مناسب افراد درونگرا : عطرها را می توان بر اساس ویژگی های مختلف طبقه بندی و استفاده کرد. چیزهایی مانند سن، جنسیت، رسمی یا غیر رسمی، شیرین یا تلخ، گرم یا خنک، میوه ای یا گلی و غیره. بخشی از این ویژگی ها هستند. چیزی که شاید زیاد در مورد آن نشنیده باشید طبقه بندی عطرها بر اساس تیپ شخصیتی افراد است.

یعنی عطر مناسب افراد درون گرا با عطر برون گرا متفاوت است و بسته به تیپ شخصیتی هر فرد می توان ادکلنی مناسب او را در نظر گرفت. اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید یا اطلاعات کمی دارید، با ما همراه باشید تا در مورد رابطه تیپ شخصیتی افراد و انتخاب عطر بیشتر صحبت کنیم.

اهمیت خرید عطر مناسب افراد درونگرا

عطرها می توانند بخشی از شخصیت افراد باشند. آنها به راحتی می توانند احساسات را در افراد مختلف برانگیزند، خاطرات خوب یا حتی بد را به شما یادآوری کنند یا به سادگی شما را خوشحال کنند. هر چه در انتخاب عطر دقت بیشتری داشته باشید و عطری را که با شخصیت شما همخوانی دارد بیشتر انتخاب کنید، تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

شما می توانید با استفاده از رایحه های مختلف در موقعیت های مختلف و در حضور افراد مختلف احساسات متفاوتی را منتقل کنید. می توانید با عطر خود احساس آرامش را به اطرافیان خود القا کنید یا در آنها احساس شادابی و نشاط ایجاد کنید و به آنها انرژی دهید و یا حتی احساس صمیمیت و صمیمیت با یک فرد را نشان دهید و … سپس می بینید که انتخاب عطر مناسب چقدر می تواند مهم باشد و حال و هوای شما را منتقل کند. به عنوان مثال، اگر شما یک زن هستید، با زدن یک عطر شیرین زنانه، احساس نشاط و شادی را به اطرافیان خود منتقل کنید.

روانشناسی بویایی می تواند در این موقعیت ها و موقعیت ها کمک بزرگی به ما کند. علاوه بر این، زمانی که قصد خرید عطر را به عنوان هدیه دارید، می توانید با این مشکل به خودتان کمک کنید و یک هدیه مناسب تهیه کنید. حالا وقت آن رسیده است که ببینیم در خرید عطر مناسب برای افراد درونگرا باید به چه نکاتی توجه کنیم. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. ادامه این مقاله را از دست ندهید.

نکات مهم خرید عطر مناسب افراد درونگرا

نکات مهم خرید عطر مناسب افراد درونگرا

اگر خودتان فردی درونگرا محسوب می شوید یا می خواهید عطری برای یک دوست، شریک یا دیگر افراد درونگرا بخرید، حتما به این قسمت توجه کنید. درونگراها عموماً نمی خواهند توجه دیگران را به خود جلب کنند. در نتیجه، رایحه های تند و تیز با شخصیت آنها مطابقت ندارد.

در عوض، این افراد همیشه رایحه های ملایم را ترجیح می دهند. از جمله رایحه های گلی که برای عطرها استفاده می شود، یاس، مریم گلی و شمعدانی از جمله رایحه هایی هستند که درون گراها را به خود جذب می کنند. اگرچه عطر درونگراها همیشه عطرهایی با نت های گلی نیست، اما همانطور که گفتیم عطرهای خیلی قوی و تند را نیز دوست ندارند. دو نمونه از مهمترین عطرهای مناسب برای اشخاص با تیپ شخصیتی درونگرا را می توانیم عطر یونیسکس Eua de Gingembre از برند Roger and Gallet و همینطور عطر زنانه Good Girl از برند Carolina Herrera معرفی نمائیم.

عطر Daisy Dream یکی دیگر از عطرهای مناسب برای افرادی است که تیپ شخصیتی آنها درونگرا است. این عطر از برند محبوب Marc Jacobs می آید و می تواند به کاربر اعتماد به نفس بدهد. در ادامه کمی بیشتر با این مدل های عطر آشنا می شویم و نت ها و سایر مشخصات آن ها را بررسی می کنیم.

عطر جینجمبر از برند راجر اند گالت  را بشناسید

( عطر مناسب افراد درونگرا ) یکی از بهترین اقلامی که می توانیم به عنوان عطری مناسب برای افراد درونگرا به شما معرفی کنیم، این عطر است که به عطر یونیسکس معروف است، یعنی هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است و صرف نظر از جنسیت هر فردی می تواند از آن استفاده کند.

شخصیت این عطر متعادل است و بیشتر نت هایی که در آن دیده می شود رایحه مرکبات، ادویه های گرم و مشک است. علاوه بر این، بوی گل های سفید، ادویه های تازه ، گل ها، رایحه های معطر و همچنین عنبر و رایحه پودری را استشمام می کنیم.

این عطر دوست داشتنی از برند Roger & Galt به لطف طبیعت متعادلی که دارد تقریبا برای تمام فصول سال مناسب است. اگرچه بهتر است در زمستان با احتیاط بیشتری از آنها استفاده کنید. این عطر که در سال 2003 به بازار عرضه شد، بیشتر برای استفاده روزانه مناسب است و عطرساز طراح آن آقای Jakus Cavalier است.

اگر بخواهیم در مورد نت های این عطر صحبت کنیم، می توانیم آنها را به صورت زیر ارائه کنیم:

نت های اولیه عطر جینجمبر از برند راجر اند گالت شامل گل زنجبیل، ترنج و همینطور روغن شکوفه پرتقال می باشد.
نت های میانی این عطر را زنجبیل و عصاره گل خطمی مشک(Ambrette (Musk Mallow)) تشکیل می دهند.
نت های انتهای جینجمبر هم مشک و گیاه لوبان می باشند

ارائه عطر Good Girl از برند Carolina Herrera

( عطر مناسب افراد درونگرا ) Godgirl عطری است زنانه بسیار ملایم و کاملاً با ویژگی های شخصیتی افراد درونگرا سازگار است. طراحی و بسته بندی این عطر یک موفقیت بزرگ محسوب می شود. طرح شیشه ای آن شبیه به کفش پاشنه بلند زنانه است و قدرت و اعتماد به نفس را القا می کند.

بنابراین انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای افراد درونگرا محسوب می شود. ماندگاری این عطر عالی و بوی بسیار خوبی دارد. نت های اصلی قابل استشمام عبارتند از نت های شیرین، گل های سفید، نت های گرم و تند، وانیل، کاکائو، عنبر، گل رز، بادام و نت های چوبی و پودری. این عطر در سال 2016 توسط شرکت اسپانیایی Carolina Herrera به بازار عرضه شد و توسط دو عطرساز بسیار حرفه ای به نام های Louis Turner و Quentin Bish طراحی شده است.

با توجه به طبع گرم و شیرین عطر گود گرل بهترین فصول استفاده از آن پاییز و زمستان است و چه اینکه این عطر برای استفاده در شب بسیار مناسب است و ترکیبی بی نظیر را ایجاد می کند.

نت های پایه Good Girl عبارتند از بادام، قهوه، ترنج و لیمو.
رایحه های گل رز، یاس سمباک، شکوفه پرتقال، زنبق زرد و رز بلغاری نت های قلبی این عطر را تشکیل می دهند.
نت های پایه یا انتهایی این عطر خوشبو و دوست داشتنی شامل سدر، چوب صندل، پرالین، وانیل، کاکائو، دانه تونکا، مشک، عنبر، دارچین، نعناع هندی و بادام هندی گردو است.
افرادی که از عطر Godgirl استفاده کرده اند، آن را یک رایحه اعتیاد آور می دانند که برای مهمانی ها و مجالس رسمی بسیار مناسب است. علاوه بر این، رایحه آن کاملا مدرن است و ترکیب رایحه ها به شکلی منحصر به فرد ایجاد شده است.

عطر Daisy Dreams از برند مارک جیکوبز | عطر مناسب افراد درونگرا

یکی از جذاب ترین عطرهای مناسب برای افراد درونگرا، دیزی دریم مارک جیکوبز است. این عطر عطری است با گروه بویایی میوه ای و گلی و شخصیتی کاملا خنک دارد. به همین دلیل دیزی دریم یک انتخاب عالی برای روزهای تابستان و بهار است.

شیرینی شیرین این عطر کاملا مورد قدردانی افراد دوراندیش است و از آن عطرهایی نیست که بخواهد همه سرها را برگرداند و آن دسته از افرادی را که دوست ندارند در مرکز توجه همگان قرار گیرند، به نمایش بگذارد.

نت‌های غالب این عطر عبارتند از نت‌های میوه‌ای، نت‌های گلی، نت‌های تازه و فرش، نت‌های گرم و گرمسیری، نت مشک، نت‌های مرکبات، نت‌های تازه اودیا، گل‌های سفید و در نهایت رایحه‌های اقیانوسی. این عطر در سال 2014 به بازار عرضه شد و توسط خانم آن گوتلیب و آقای آلبرتو مورلاس طراحی شد.

ماندگاری و پخش عطر دیزی دریم کاملا راضی کننده است و با توجه به تازگی این عطر، این ماندگاری و پخش رایحه کاملا قابل قبول است. طراحی بطری این عطر باشکوه است و تزیین آن با لوازم گلدار ظرافت خاصی به آن بخشیده است که وقتی آن را روی میز آرایش خود داشته باشید جلوه خاصی به آن می بخشد. نت های تشکیل دهنده این عطر به شرح زیر است:

نت های اولیه شامل توت سیاه، گلابی و گریپ فروت است.
نت های قلبی این عطر لیچی، یاس و ویستریا است.
و در نهایت نت های پایه Marc Jacobs Daisy Dream مشک، چوب سفید و آب نارگیل است.
سخن پایانی درباره عطر مناسب افراد درونگرا

شما می توانید با توجه به شخصیت خود عطر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر درونگرا هستید، می توانید عطرهای درونگرا را بخرید که رایحه های میوه ای و گلی با شخصیتی شیرین هستند یا از یک راهنمای خرید خوب عطر استفاده کنید.

در این مطلب سه نمونه از بهترین عطرهای مناسب برای افراد درونگرا یعنی Good Girl Carolina Herrera، Daisy Dream از Marc Jacobs و همچنین عطر  unisex Roger & Galt را ارائه کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.

شما می توانید از این راهنمای خرید عطر برای افراد درونگرا استفاده کنید و حتی برای دوستان یا آشنایان درونگرا خود عطری منحصر به فرد و جذاب بخرید و به آنها هدیه دهید و قطعا رضایت آنها را از این هدیه گرانبها جلب کنید.

برای مطالعه بیشتر : عطر طبیعی، مولکولی و مصنوعی

خیر نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *